Чекор по чекор до кариера од соништата!
За да најдете работа во соништата и да бидете супер успешни, треба да се однесувате и да работите така што ќе се издвојувате, со тоа и во очите на другите ќе бидете способни и ќе имате кариера каква што секој би посакал. Жените кои веќе го почувствувале слаткиот вкус на успехот споделиле неколку чекори од патот кон успехот.
Треба прво да го привлечете вниманиеto, а потоа да ве запомнат. Вие не треба да бидете нападнати, но морате да бидете подготвени за различни ситуации во секое време, или да го направите тоа, дури и кога не сте добро подготвени за нешто. Не е лошо да се држи молив за време на состанокот, бидејќи се покажа дека привлекува внимание, или да се презентира нешто цртајки и зборувајќи истовремено.
Потоа, не плашете се да ја напуштите зоната на која сте навикнати. Бидејќи, колку повеќе сте изложени на ситуации различни од оние на кои сте навикнати, ќе станете посигурни и поспособни за справување со различни ситуации. Бидете подготвени за експерименти: направете нешто што не ви е дел од работата, ќе стекнете нови знаења, ќе вежбате и ќе располагате со повеќе вештини (никогаш не знаете кога ќе ви биде неопходно)!
Исто така, многу е важно да не реагирате бурно, ако работите не одат според планираното. Грешките секогаш ќе се случуваат – затоа што, тој што работи тој прави и грешки. Важно е да останете опуштени во секакви ситуации.
Не ја разубавувајте вината кога нешто не е во ред. Подобро е да се признае грешката. Докажано е дека искрениот став е прифатен повеќе кај шефовите.
Исто така, понекогаш е добро да се биде сам. Кога ќе добиете паника од износот на работа или било кој друг извор на стрес, не би било лошо да пронајдете свој скриен дел во канцеларијата и да си дозволите “молчење сами со себе”.
Многу е важен позитивниот дух, бидејќи кога ќе пренесете добра енергија во тимот со кој работите, сите ќе бидете позадоволни и продуктивни, а шефовите ќе имаат впечаток дека сте во можност да го решите секој проблем со добра волја.
Совети плус: Не му ги кажувајте на вашиот шеф приватните проблеми, бидете средени, ведри и грижете се за она што го објавувате на социјалните мрежи.