Корисни совети за изнајмување сместување на Booking.com
Најважните работи што треба да ги знаете пред да поставите оглас на Booking.com
Доколку сакате да го изнајмите вашиот стан, студио или соба, имате избор од неколку одлични места каде што можете да го рекламирате просторот, како што се AirBnB или Booking.com. Во следните редови, ви донесуваме неколку совети кои можат да помогнат вашето сместување да се издвојува од другите на овие и слични сајтови.
Поставете ги најубавите фотографии
Фотографиите се најважниот дел од вашата реклама, бидејќи е откриено дека луѓето поминуваат дури 60% од своето време гледајќи слики од сместувањето за кое се заинтересирани. Ангажирањето на добар фотограф во овој случај изгледа како паметна инвестиција, што самиот сајт AirBnB го знаеше, па на почетокот нудеше бесплатни услуги за фотографирање на сместување за сите свои корисници.
Фотографирајте важни елементи во просторот. Без разлика дали се работи за удобен и тесен кревет, удобен тросед или кујна во која има машина за еспресо кафе или машина за неспресо. Поставете го тонот така што гостите лесно може да се замислат во вашиот простор. Ако ја фотографирате кујната, фотографирајте шолја топло кафе или две чисти чаши покрај бокал полн со вода на масата бидејќи тоа ќе влијае на гледачите кои ќе имаат чувство дека се е подготвено за нив!
На фотографиите не треба да има премногу елементи, туку помал број, што ќе создаде впечаток на хармонија и ќе го елиминира хаосот.
Изберете добро име и опис
Во насловот на сместувањето најдобро е да се изберат зборови кои ја означуваат неговата положба во градот, како и неговите клучни карактеристики. Во самиот оглас опишете го вашето сместување што е можно подобро, искрено наведете што нуди, како и што е во близина. Добриот и детален опис, исто така, влева поголема доверба кај луѓето кои бараат сместување дека тоа не е измама, затоа имајте го тоа на ум. Сепак, не пишувајте ни романи, туку бидете концизни и никако, никако, не користете само големи букви во текстот!
Користете ги триковите за лесно преуредување на просторот
Океј, ова е местото каде што можеби ќе треба да го правите најголемиот дел од читањето и пребарувањето на YouTube, но интернетот е полн со одлични идеи кои не се ниту комплицирани, ниту скапи, и можат целосно да го променат вашиот простор. Добредојдовте” не е скапо, и ќе направете вашите гости да се чувствуваат поудобно. Свеќи, сад полн со чоколади или можеби шише вино ќе бидат уште поефикасни. Доколку мислите дека на вашиот простор му недостига парче мебел, можеби ќе најдете поевтино решение на Интернет.
Изберете ја вистинската цена
Кога ќе креирате цена, прашајте која е реалната цена на ноќевањата во вашето соседство. Booking.com и AirBnB можат многу да помогнат овде. Прилагодете ја сумата за празници, односно периоди кога побарувачката е поголема, но исто така не заборавајте да ја намалите цената во „побавните“ периоди од годината – ова е грешка што луѓето често ја прават!
Кога за прв пат креирате реклама, понудете попуст за првите гости со цел да привлечете поголемо внимание, но и да ги добиете првите (се надеваме) позитивни критики кои сигурно ќе влијаат да привлечете други луѓе кои сакаат да го посетат вашиот град.
Споделете го линкот од огласот со вашите пријатели
Вашата реклама ќе добие најголем број посети преку пребарување на Google или од самата страница на Booking, но вашите пријатели можат да бидат од голема помош. Никогаш не можеш да знаеш кого сите го знаат, а можеби познаваат некој познаник кој наскоро ќе го посети твојот град и бара сместување. Препорака од добро позната личност може да биде исклучително корисна, особено кога патувате во непозната средина.