Каков треба да биде притисокот во гумите наесен
Постојат неколку важни фактори кои треба да се земат предвид кога се намалуваат температурите.
Многу луѓе се прашуваат каков треба да биде притисокот во гумите на автомобилот додека се приближува постуденото време? Во исто време, некои возачи се убедени дека тркалата треба да се напумпаат, додека други, напротив, сметаат дека е правилно да се испушта воздухот од гумите. Ви кажуваме кое од решенијата е единственото точно.
Всушност, мора да се земат предвид неколку важни фактори при изборот на потребниот притисок во гумите во услови на опаѓање на температурите. Пред сè, температурата на воздухот. Како по правило, со неговото намалување, притисокот во гумата опаѓа за околу 0,1-0,3 атмосфери.
Со други зборови, ако гумата, на пример, е надуена на 2 бари, тогаш со почетокот на студеното време индикаторот лесно може да падне на 1,7 бари. Едноставно, се исплати да се зголеми притисокот во гумите за најмалку 0,2 бари пред возење. Особено ако се планира патување на долги релации, имајќи ги предвид зголемените брзини.
Исто така, товарот на автомобилот игра важна улога. Колку е поголем, толку поголем треба да биде притисокот. Значи, излегува дека додавањето 0,3 бари нема да му наштети.
Но, сепак не вреди многу да ги пумпате гумите. Прво, како што температурата паѓа, еластичноста на гумениот слој се намалува; второ, при пумпање, контактната лепенка со површината на патот е намалена. Конечно, постои ризик од влошување на ракувањето и шанса гумата да ги изгуби својствата на отпорност на абење.
Наесен, гумите може да се издишат само кога се вози на мека почва, на пример во кал или неочекувано паднат снег. За да се подобри тракцијата, доволно е да ја спуштите гумата за 0,3-0,5 бари.
Во овој случај, мора да бидете сигурни дека има ист притисок во секоја од пневматиците. Во спротивно, автомобилот може да ја изгуби контролата дури и на малку влажна површина – често автомобилот се повлекува на страна при сопирање.